Stiri si informatii
ARO avea un prototip functional de masina SUV in 1989, insa prostia romaneasca a dus la distrugerea marcii
In primul rand trebuie spus ca motto-ul “noi nu ne vindem tara” dupa 1990 a fost cea mai mare prostie pe care putea sa o arate un popor iesit din comunism.
Intreprinderea ARO cu sediul la Campulung a fost timp de 46 de ani singura companie de automobile din Romania care a reusit sa dezvolte produse proprii, nu doar produse cumparate piulita cu piultia precum Dacia sau Oltcit.
PRIMUL ARO A FOST O COPIE A UNUI GAZ SOVIETIC!
Mult romani inca cred ca ARO era o companie 100% romaneasca care a produs doar tehnica 100% conceputa in Romania, insa acestia nu vor sa-si aduca aminte de primele modele IMS 57, 59 si M461 care nu era DECAT NISTE COPII BRUTE ale masinii sovietice GAZ aparut cu 5 ani mai devreme in URSS.
Despre masinile romanesti ARO putem sa vorbim doar cu gama 244 si 243 din 1972, modele realizate 100% la Campulung si care aveau sa devina un real succes nu doar pe piata din Romania!
PROSTIA ROMANEASCA MASCATA SUB UN NATIONALISM PROST INTELES
Decaderea celor de la ARO a inceput chiar in 1990 dupa primele luni de democatie in Romania cand conducerea FSN, cunoscuta mai tarziu drept PDSR si mai nou PSD, nu a inteles ca in democratie trebuie sa te misti repede sa-si pastrezi pietele vechi, insa sa te si dezvolti tot la fel de repede pentru a acapara altele noi.
Citeste mai departe pe: https://auto4x4.ro/aro-avea-un-prototip-functional-de-masina-suv-in-1989-insa-prostia-romaneasca-a-dus-la-distrugerea-marcii/