ARO avea un prototip functional de masina SUV in 1989, insa prostia romaneasca a dus la distrugerea marcii – ARO 4×4

ARO avea un prototip functional de masina SUV in 1989, insa prostia romaneasca a dus la distrugerea marcii

In primul rand trebuie spus ca motto-ul “noi nu ne vindem tara” dupa 1990 a fost cea mai mare prostie pe care putea sa o arate un popor iesit din comunism.

Intreprinderea ARO cu sediul la Campulung a fost timp de 46 de ani singura companie de automobile din Romania care a reusit sa dezvolte produse proprii, nu doar produse cumparate piulita cu piultia precum Dacia sau Oltcit.

PRIMUL ARO A FOST O COPIE A UNUI GAZ SOVIETIC!

Mult romani inca cred ca ARO era o companie 100% romaneasca care a produs doar tehnica 100% conceputa in Romania, insa acestia nu vor sa-si aduca aminte de primele modele IMS 57, 59 si M461 care nu era DECAT NISTE COPII BRUTE ale masinii sovietice GAZ aparut cu 5 ani mai devreme in URSS.

decadere aro, prototip aro 1989, aro 2000, probeme calitate aro, plastice proaste aro, aro 244, m461 masina ruseasca, autolatest, pdsr a falimentat aro, psd a falimentat aro, platforma industriala aro campulung, aro 10 motor 1.9 td renault, aro 244 motor 2.4 td toyota, aro andoria, frane volvo aro 244, aro 244 aer conditionat

Despre masinile romanesti ARO putem sa vorbim doar cu gama 244 si 243 din 1972, modele realizate 100% la Campulung si care aveau sa devina un real succes nu doar pe piata din Romania!

PROSTIA ROMANEASCA MASCATA SUB UN NATIONALISM PROST INTELES

Decaderea celor de la ARO a inceput chiar in 1990 dupa primele luni de democatie in Romania cand conducerea FSN, cunoscuta mai tarziu drept PDSR si mai nou PSD, nu a inteles ca in democratie trebuie sa te misti repede sa-si pastrezi pietele vechi, insa sa te si dezvolti tot la fel de repede pentru a acapara altele noi.

Citeste mai departe pe: https://auto4x4.ro/aro-avea-un-prototip-functional-de-masina-suv-in-1989-insa-prostia-romaneasca-a-dus-la-distrugerea-marcii/

About Aro News